Nasdaq verwelkomt NIU Technologies (Nasdaq: NIU) op de Nasdaq Aandelen Beurs

Article from:NIU Technologies 2018.12.21

Events Event

NIU Technologies ontwerpt, fabriceert, en verkoopt krachtige slimme e-scooters. Het is het grootste bedrijf in China met Lithium-Ion batterijen in elektrische scooters en marktleider op de Europese markt, aldus CIC. Als eerste Chinese lifestylemerk voor stedelijke mobiliteit, heeft NIU een nieuwe industrieklasse gecreëerd – slimme elektrische tweewielers. De NIU-app synchroniseert met de slimme e-scooter en communiceert met hun cloud systeem, hiermee creëert NIU Technologies real-time informatie over het gebruik en gebruikerservaringen van haar klanten.

“We zijn vereerd om lid te worden van de Nasdaq-familie van innovatieve bedrijven. Dit is een geweldige mijlpaal voor het bedrijf en een belangrijke stap in onze reis naar het worden van ’s werelds leidende merk in stedelijke mobiliteit’, zei NIU CEO Yan Li. Bij het luiden van de bel deze morgen waren naast Yan Li nog elf andere belangrijke spelers aanwezig, waaronder zes medeoprichters van NIU samen met een vertegenwoordiging van klanten en dealers.

“NIU Technologies is een innovatief bedrijf dat zijn klanten een echte unieke en verbonden gebruikservaring biedt in een zich uitbreidende industrie”, aldus Nelson Griggs, President, Nasdaq Stock Exchange. “Wij zijn blij dat wij NIU mogen verwelkomen om lid te worden van onze familie van visionairs en kijken er naar uit om een geweldige samenwerking aan te gaan.”

Over Nasdaq

Nasdaq (Nasdaq: NDAQ) is een toonaangevende wereldwijde leverancier van handels-, clearing-, exchange technologie, listing-, informatie- en openbare bedrijfsdiensten. Door zijn gevarieerde portfolio van oplossingen stelt Nasdaq klanten in staat om hun bedrijfsvisie met vertrouwen te plannen, te optimaliseren en uit te voeren, met behulp van bewezen technologieën die transparantie en inzicht bieden voor het navigeren op de wereldwijde kapitaalmarkten van vandaag. Als uitvinder van de eerste elektronische aandelenmarkt ter wereld bestuurt de technologie meer dan 90 marktplaatsen in 50 landen en 1 op 10 van de wereldwijde transacties in effecten. Nasdaq is de thuisbasis van ongeveer 3.900 totale aanbiedingen met een marktwaarde van meer dan € 11 biljoen euro. Ga voor meer informatie naar: http://business.nasdaq.com